Pro někoho jen tento vůz symbolem jedinečnosti, stylu a emocí. Jiní jej vidí jako zvláštní , až ošklivý a nepraktický vůz, který připomíná žábu. Ať už má pravdu jakákoliv strana, faktem je, že auta, která vyvolávají podobné rozpory, jsou dobře zapamatovatelná a na silnici je jen tak nepřehlédnete.
Tento malý crossover se představil již v roce 2010 na autosalonu Ženevě a mnoho kritiků tehdy tvrdilo, že o něj nebude žádný zájem. Posměšky sklízel jak ze strany novinářů, tak z řad návštěvníků autosalonu. Jenže novináři ani návštěvníci auto-moto akcí nejsou ti praví, na které Nissan s tímto modelem cílil. Juke oslovil zejména mladé ženy, kteří si jej kupují jako módní doplněk a milují extravaganci. Proto se také prodává v divokých barevných kombinacích, především pak ve žluto černé. Na silnicích ale můžeme vidět i růžové kousky. Konkurenci také velkou nemá, jeho největším soupeřem je v současnosti Fiat 500X.
Za osm let existenci si toto malé SUV prošlo jedním faceliftem, který mu velmi pomohl. Zatím to nevypadá, že by se Juke chystal do důchodu, i když osm let je právě ta doba, kdy většina modelů nahrazuje nový.
Nissan pro toto malé SUV nabízí mnoho druhů motorů, a to jak benzinové, tak dieselové. Všechny mají objem 1,5 – 1,6 l. Specialitou je ostrá šestiválcová verze Juke-R o výkonu neuvěřitelných 406 kW, která si na silnici hravě poradí s Octavií RS nebo s kdejakým BMW.
Nissan při stavění tohoto vozu vsadil na vrůstající popularitu segmentu SUV. Obliba těchto vozů původně určených do terénu se natolik rozmohla, že je dnes častěji vidíme ve městě než v přírodě. Designéři Nissanu našli v tomto segmentu mezeru, kterou oslovili tu část populace, kterou by SUV jinak těžko oslovilo. Model Juke se zcela jistě bude vyrábět ještě hodně dlouho stále si bude nacházet své zákazníky. Anebo spíše zákaznice.