Proč je důležité mít na firemním webu uvedeny kontakty?

Není pochyb o tom, že dnes má každá firma, bez ohledu na svou velikost, vlastní internetovou stránku. Vzhledem k tomu, že dnes naprostá většina lidí hledá informace právě na síti, je to v podstatě jediná možnost, jak mohou na trhu přežít. Ovšem aby ona internetová stránka plnila svůj účel, musí mít také určitý obsah. A některé jeho části jsou dokonce dány zákonem.

Jednou z nich je záložka „kontakty Balteto.cz“. Právě zde je zákonem nařízeno nejen to, že zde musí být uvedena, ale také její minimální obsah. A ačkoliv se to většině firem příliš nelíbí, nezbývá jim, než se podřídit. Ale proč byl takovýto zákon vydán?

kontakt1

Je to z jednoho prostého důvodu: aby mohl zákazník poskytnout zpětnou vazbu, a především aby se měl na koho obrátit v případě, že bude nespokojen, například s kvalitou dodaného výrobku. Jedná se zde tedy v podstatě o ochranu spotřebitele.

Aby však mohla k tomuto účelu sloužit, musí obsahovat určité náležitosti. V první řadě jsou to samozřejmě kontakty na nejrůznější zaměstnance firem, konkrétně vedoucí jednotlivých oddělení. Zde by mělo být uvedeno jak telefonní číslo (ideálně i s dobou, kdy je možné volat) a e-mailová adresa. Případně je možné uvést i fax či jiný způsob komunikace.

kontakty1

Dále zde musí být uvedena fyzická adresa sídla firmy, a to i v případě, že se jedná o čistě internetový obchod. Koneckonců pokud zákazníkovi nebude daný pracovník brát telefon či odpovídat na e-mail, či prostě když bude chtít vrátit poškozené či vadné zboží, musí vědět, kam může zajít či kam jej poslat.

Pokud má obchod i kamenné pobočky, měly by zde být uvedeny i jejich adresy, včetně otevírací doby. Nesmíme totiž zapomínat, že právě na internetu si zákazník hledá, zda má daný obchod otevřeno, případně jaká je jeho otevírací doba.

Samozřejmě je jasné, že je toho poměrně hodně. Věřte ale, že to vaši zákazníci rozhodně ocení.